maandag 13 september 2010

I am Single.

Toen Aruba op mijn pad kwam was ik ontzettend blij dat ik geen vriendje meer had. Nu kon ik immers gaan en staan waar ik wilde zonder dat de vlinders in mijn buik me tegen zouden houden (zoals in het verleden). Ook op Aruba zelf was ik erg blij single te zijn want nu kon ik ook doen en laten wat ik wilde. Niets was zo fijn op dat moment dan vrijgezel zijn.
Wilde ik een romantische avond op het strand dan kon dat ook gewoon.
Vrijblijvend uiteraard.

Nu ik terug ben in Nederland en hier mijn leventje moet opbouwen merk ik dat er veel veranderd is. Van al mijn vrienden ben ik nu de enige die nog thuis woont. Van al mijn vriendinnen ben ik, samen met nog 1 vriendin, de enige die nog vrijgezel is.
En de levens van mijn vrienden zijn allemaal zo anders dan de mijne.
Er zijn mensen die al samenwonen, die zelfs al getrouwd zijn, die het liefste op een zaterdagavond lekker thuis op de bank zitten..

En ik?
Ik ben een echte vrijgezel.
Het liefste ben ik ’s avonds bij andere mensen. Gezellig drankje doen in de stad of bij iemand op de koffie. Ook in het weekend ben ik het liefste actief, lekker buitenshuis dingen doen. Dansen, sporten, citytrip.. You name it!
Maar een gezellig avondje vol spelletjes, films of vol verhalen vind ik ook genieten!

Helaas voor mij hebben de stelletjes hun weekenden veelal al ingepland. Ze moeten op verplichte familiebezoekjes of zitten het liefste met zn tweetjes op de bank met een kopje thee. En dat betekent dat ik dan meestal alleen zit, boven op mn slaapkamer..
Zo af en toe best fijn, maar 6 van de 7 avonden? Nee dat is wel een erg groot contrast met mijn leven op Aruba. Daar was het 5 van de 7 avonden juist de hort op of lekker in de tuin met zn allen..

Ja, het is wennen voor me. Het opbouwen van een nieuw leven hier.
Het is blijven zoeken naar dingen om te doen, vrienden om gezellige avondjes mee te hebben en me aanpassen aan het “nieuwe” leventje van mijn maatjes..
Of zal ik me toch maar open stellen voor een nieuwe man in mijn leven…?

Neh, voorlopig nog niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten