dinsdag 14 september 2010

Van Dude.. naar Douch (bag)

Een aantal jaar geleden ontmoette ik hem voor het eerst.
Het was een goeduitziende jongeman die in opleiding was voor politieagent.
Hij had oranje/rood haar maar hem stond het, groenblauwe ogen en een lichaam.. waar je U tegen zegt! De aantrekkingskracht was er gelijk, maar.. ik hield hem nog op afstand want hij had een aantal eigenaardige eigenschappen.
Na een tijd gaf ik toe en gingen we op date. Dat liep allemaal erg leuk, hij was eigenlijk een enorme gentleman en bracht me na de date ook netjes thuis.
Helaas had ik toen nog niet zo’n sterke wilskracht en na een heerlijke zoen wilde ik meer en reden we naar zijn huis. Nou ja huis, hij woonde op kamers in een dorp en deelde dat met een stelletje.. tsjah hoe zeg ik het netjes.. echte studenten! Maar goed, meneer was 1 brok aantrekkingskracht en dus keek ik overal dwars doorheen.
Het werd erg gezellig die avond en uiteraard bracht hij me daarna ook weer netjes thuis. (ouders mochten van niets weten dus blijven slapen was geen optie)

We hebben het een aantal weken enorm leuk gehad samen, gingen op date maar brachten ook veel tijd door in zijn kamer. Op een gegeven moment begon ik verliefd te worden dus nam ik weer afstand. Hij had namelijk duidelijk aangegeven geen vaste relatie te willen.
Hij merkte direct dat ik afstand nam en wilde weten waarom, ik legde het hem uit en hij kwam toen met het feit dat hij ook gevoelens voor me begon te krijgen.
Ik trapte erin dus zocht toch weer toenadering. Totdat bleek dat hij wel gevoelens voor mij had, maar hij wilde zijn lust-gevoelens voor andere mannen en vrouwen (ja hij was biseksueel) niet wegstoppen en dus een open relatie.
Dat zag ik totaaaaal niet zitten, ik wil mijn man niet delen!

In de maanden, wat zeg ik, jaren daarna bleef hij contact met me zoeken.. proberen me over te halen om weer af te spreken want de intimiteit was toch fijn geweest samen, enzovoort.
Ik kwam vaak in de verleiding maar wist dat ik iets vasts wilde en hij niet. Hij moest niet denken aan een vaste vriendin, hij wilde alles en iedereen ontdekken en kon er geen genoeg van krijgen.. Niets zou hem binden…

En nu, ik denk zo’n paar maanden nadat hij het voor de laatste keer bij me probeerde, vertelt meneer me doodleuk dat hij ‘papa’ is geworden.
Papa de flierefluiter.
Papa met bindingsangst.
Papa die naast mama ook andere mensen kusjes geeft.
Papa die soms nog een andere papa mee naar huis neemt.
Papa, is dat die man die op zondagavond het vlees komt snijden?

Zoals ik al zei dus.. van DUDE naar DOUCH!

1 opmerking:

  1. Ik leef met je mee! Ken dat soort types! Tip: probeer zelf ook zo te worden, is tamelijk lachwekkend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen